طنین گشت

  • ۰
  • ۰

با توجه به اینکه منطقه شینگن نزدیک به ۲۶ کشور اروپایی را شامل می‌شود، مطمئنا اطلاع از هزینه اخذ ویزای شینگن برای بسیاری از مسافران و گردشگران در اولویت است. معمولاً و به صورت یک قانون استاندارد غیر رسمی هزینه دریافت ویزا برای اکثر کشورهای حوزه شینگن ۶۰ یورو برای هر فرد بزرگسال است و ممکن است برای کشورهای مختلف و با شرایط متفاوت تغییر کند.

اگر می‌خواهید گروه طنین گشت به عنوان یک شرکت حرفه ای در زمینه اخذ تضمینی ویزای شینگن در کنار شما باشد در ادامه هزینه اخذ ویزای شینگن برای برخی از کشورها به صورت تفکیک آورده‌ایم.

 اصول کلی در محاسبه هزینه ویزای شینگن توریستی و بلندمدت

قبل از اینکه برای اخذ ویزای شینگن اقدام کنید یا به دنبال گرد آوری مدارک مختلف باشید باید بدانید که برخی از موارد مانند گذرنامه مخدوش یا سابقه کیفری یا حتی توانایی مالی کم می تواند منجر به  ریجکت شدن درخواست شما شود. بنابراین حتماً از قبل با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا اطلاعات کاملا در اختیار شما قرار دهیم. اگر به فکر اطلاع از هزینه دریافت ویزای شینگن هستید باید بدانید که این هزینه شامل ۶۰ یورو برای اکثر کشور ها و مبلغ کمی به عنوان هزینه مازاد برای شرکت‌های واسطه است.

با توجه به این که اکثر افراد توانایی به اتمام رسیدن مراحل اخذ ویزای شینگن را ندارند و باید یک مشاور در کنار آنها باشد، این هزینه ها متغیر است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

هزینه اخذ ویزای تضمینی برای ایتالیا، فرانسه و هلند

هزینه از پیش تعیین شده برای گرفتن ویزای تضمینی شینگن برای سه کشور ایتالیا، فرانسه و هلند ۶۰ یورو است که برای کشور فرانسه مبلغ ۲۵ یورو برای شرکت‌های واسطه، برای کشور هلند مبلغ ۲۸ یورو و در نهایت برای کشور ایتالیا مبلغ ۲۵ یورو گرفته میشود. در گروه طنین گشت هزینه اخذ ویزای شینگن برای کشور ایتالیا ۶۰۰ یورو به صورت تضمینی است و برای فرانسه ۵۰۰ یورو به صورت تضمینی دریافت می کند. این در حالی است که هزینه ویزای بزرگسالان برای سفارت هلند ۶۰ یورو تا ۸۰ یورو و برای کودکان ۶ تا ۱۲ سال هم از ۳۵ تا ۴۰ و متغیر است.

به خاطر داشته باشید که هزینه اخذ ویزای تضمینی برای کودکان زیر ۶ سال رایگان می باشد و شما صرفاً باید در هزینه خدمات شرکت را بپردازید.

 هزینه اخذ ویزای تضمینی برای جمهوری چک و اتریش

معمولا درخواست برای کشورهای کوچک تر مانند کشوری جمهوری چک و اتریش کمتر است و هزینه اخذ ویزا برای آنها هم کمتر می شود. به عنوان مثال، شما برای جمهوری چک و اتریش برای بزرگسالان باید مبلغ ۶۰ یورو در نظر بگیرید، اما مبلغ شرکت واسطه برای کشور جمهوری چک 12 یورو و برای کشور اتریش هم ۲۵ یورو است.

خدمات طنین گشت در اخذ ویزای شینگن

ما در گروه طنین گشت به عنوان یک گروه حرفه ای در زمینه اخذ ویزای تضمینی فعالیت می کنیم و با توجه به ارتباط خود در کشورهای مختلف و در سفارت کشورهای مختلف ادعا می کنیم که می توانیم خدمات دریافت ویزا را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. امکان رفع ریجکتی ویزای شینگن و تمدید ویزای شینگن در کنار گرفتن وقت سفارت و تکمیل مدارک لازم برای ویزای شینگن تضمینی از دیگر خدمات ما هستند که به عنوان هزینه اخذ ویزای شینگن به صورت تضمینی محاسبه می شوند.

شما هم میتوانید برای گرفتن اطلاعات بیشتر و تکمیلی با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در این مسیر به شما کمک کنند.

 

منبع : هزینه ویزای شنگن

  • ۹۸/۱۰/۱۴
  • طنین گشت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی